خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

زمانبندی ثبت‌نام داوطلبان شوراها تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۸۳

فرماندار شهرستان قزوین گفت: زمانبندی و جزئیات دقیق تر ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهرها و روستاها مشخص و تعیین شد.

 محمد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستا طبق اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور آغاز و داوطلبان می توانند با توجه به زمانبدی مشخص شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فرماندار قزوین در خصوص زمانبندی ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ( به مدت ۵ روز) ادامه می یابد.

شفیعی به تاریخ ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ (به مدت ۷ روز) ادامه می یابد و ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ (به مدت ۷ روز) انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز