خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بهره برداری از یک طرح برق رسانی در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۶۹

همزمان با دهه فجر یک طرح برق رسانی امروز با حضور استاندار قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در روستای اسلام آباد شهرستان تاکستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم گفت: پروژه برق رسانی به روستای اسلام آباد در بخش اسفرورین  با احداث شبکه هوایی ۲۰ کیلوولت به طول ۳۰۰ متر با اعتبار 2 میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ١١٤ پروژه صنعت برق استان قزوین به بهره برداری رسیده که از این تعداد  ۱۰۵پروژه مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین  و ۹پروژه نیروگاهی و مربوط به بخش خصوصی بوده و در شهرستان های قزوین، البرز تاکستان،  بوئین زهرا، آبیک و آوج افتتاح شده است.

وی ادامه داد: این پروژه ها در قالب توسعه و احداث، نیرورسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه با اعتبار ۲۳۸ میلیارد و ۹۳میلیون ریال و ۹ پروژه نیروگاهی با سرمایه گذاری ۵۷۶میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال افتتاح شده اند.

این مسئول تصریح کرد: در  دهه فجر ۱۴ پروژه برق رسانی در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسیده است.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام با بخش های مرکزی، خرمدشت، اسفرورین و ضیاءآباد در غرب استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز