خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن خبر داد:

۱۵۹ روستای سیل‌زده در لرستان نوسازی شد /احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر پروژه عظیمی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۰۵

رئیس بنیاد مسکن گفت: ۱۵۹ روستا در سطح مناطق سیل‌زده استان لرستان نوسازی، مقاوم‌سازی، ایمن‌سازی و تحکیم بستر شده است.

به گزارش ایلنا، علی‌رضا تابش گفت: ۱۵۹ روستا در سطح مناطق سیل‌زده استان لرستان نوسازی شده است که  این تعداد روستای تخریب شده از سیل با هزینه‌ای حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در لرستان مقاوم‌سازی شده است.

وی با تقدیر از تامین اعتبار رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی روستا‌های سیل‌زده لرستان، افزود: ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی که در جریان سیل فروردین ماه سال ۹۸ در پل‌دختر تخریب شده بود، به پایان رسید.

رئیس بنیاد مسکن با بیان این‌که ۲۰ هزار واحد مسکونی تعمیری در شهرستان پل‌دختر تعمیر و تکمیل شده است، گفت: پروژه احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر به دلیل هم‌جواری با رودخانه کشکان یکی از بزرگترین پروژه‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: کمتر کسی می‌تواند مسئولیت احداث دیواره ساحلی در ۲ طرف رودخانه وحشی و سرکش کشکان را بپذیرد، که این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

تابش یادآور شد: فاز اول دیواره ساحلی شهر پلدختر با ۲ هزار و ۳۰۰ متر طول و سازه بتنی، تکمیل شده و ادامه فاز دوم این پروژه به طول یک‌هزار متر که مطالبه مردم بود، نیز کلنگ‌زنی شد و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز