خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر؛

ساختمان درمانگاه بیماران هموفیلی رشت به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۴۵۵

ساختمان درمانگاه بیماران هموفیلی رشت که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شده بود، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،با حضور اعضای شورای شهر رشت، عضو انجمن حمایت از بیماران هموفیلی و دیگر مدعوین، ساختمان درمانگاه بیماران هموفیلی رشت که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شده بود، امروز به بهره‌برداری رسید.

شهردار رشت در این مراسم با بیان اینکه مردم شهر رشت شایسته بهترین‌ها هستند ابراز داشت: همه ما در مجموعه شهرداری و شورای شهر تلاشمان در شبانه‌روز این است که خدمات کیفی به مردم ارائه شود.

سید محمد احمدی افتتاح دو پروژه فرهنگی و درمانی در شهر رشت را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: بنای ما در شهرداری رشت این نیست که پروژه‌ای را افتتاح کنیم و موانع موجود در مسیر آن را به فراموشی بسپاریم و من به جد این موضوع را عرض می‌کنم و به شدت هم پیگیر موضوعات هستم.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه برای پروژه درمانگاه بیماران هموفیلی حدود ۱۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است افزود: امیدواریم دعای خیر بیماران بدرقه راه تمام کسانی باشد که در به ثمر رسیدن این پروژه خداپسندانه تلاش کردند.

وی اذعان کرد: هنوز کارهای ما در پروژه درمانگاه بیماران هموفیلی صد در صد به پایان نرسیده است و تجهیزات و سایر موارد هم باید با کمک دستگاه‌های متولی به آن اضافه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز