خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۲۳

نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در استان قزوین با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آئین افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در استان قزوین با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

این نمایشگاه در مجموعه تاریخی‌سعدالسلطنه قزوین برپا شده و قرار است به طور دائم بازتاب دهنده دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای مردم قزوین باشد.

حکمت‌اله داودی رئیس شورای شهر قزوین در این مراسم گفت: فناوری هسته‌ای که در اختصاص چند کشور خاص است از اهمیت ویژه‌ای در راستای توسعه و آبادانی کشور دارد.

رئیس شورای شهر قزوین اظهار کرد: دشمنان با ترور دانشمندان هسته‌ای هم نتوانستند مانع توسعه و پیشرفت ایران در حوزه هسته‌ای شوند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد استفاده از انرژی هسته ای تولید برق و پزشکی است.

داودی ادامه داد: راه اندازی چهارمین مدرسه انرژی هسته ای در قزوین و مرکز پزشکی چشممه های نور و همچنین  دومین نمایشگاه دائمی صنایع هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای ارائه گوشه‌ای از خدمات دانشمندان و متخصصان این حوزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز