خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد :

ایجاد شهرک خصوصی تخصصی پوشاک در شهرستان هرسین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۷۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ایجاد یک شهرک خصوصی تخصصی پوشاک را در شهرستان هرسین دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : طی سال‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای ایران اسلامی خدمات شایانی داشته که باید با بیان درست و صادقانه این خدمات به ایجاد امید در جامعه کمک کنیم.

وی به ظرفیت‌های شهرستان هرسین در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت : طی این سال‌ها و خصوصا در دو سه سال اخیر چه در حوزه عمرانی و زیرساختی و چه در حوزه اقتصادی اقدامات خوبی در این شهرستان شده است، البته شهرستان هرسین هنوز جزو شهرستان‌های کم برخوردار است که امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و اقدامات در حال انجام، روند توسعه هرسین سرعت بیشتری بگیرد.

حاتمی بخش کشاورزی را از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: از سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

وی پیاز هرسین را از محصولات تولیدی مهم این شهرستان ذکر کرد و افزود: پیاز هرسین یک برند است و باید برای فرآوری آن کار کنیم.

حاتمی با بیان اینکه توسعه پتروشیمی هرسین در دستورکار است، ادامه داد: بدنبال ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در این شهرستان هستیم.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به فعال شدن کارخانه کرپ ناز، گفت: توسعه این واحد و راه اندازی خط تولید چادر مشکی در آن در دستورکار است.

حاتمی ادامه داد: ایجاد یک شهرک خصوصی تخصصی پوشاک را در این شهرستان دنبال می‌کنیم، زیرا صنعت پوشاک از صنایع اشتغازا محسوب می‌شود و ایجاد اشتغال نیز از اولویت‌های اصلی استان است.

وی حوزه معدن را نیز از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: متاسفانه از این ظرفیت آنطور که باید استفاده نشده و باید این حوزه را فعال‌تر کنیم.

حاتمی گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها نباید نام شهرستان کم برخوردار روی شهرستان هرسین باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز