خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران صدرا:

قیمت تمام شده مسکن اقدام‌ملی متری ۴ تا ۴.۵ میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۶۷

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با بیان اینکه در بالاترین حد قیمت تمام شده مسکن اقدام‌ملی متری ۴ تا ۴.۵ میلیون تومان است، گفت: در کنار آن تسهیلات و اقساط بانکی ارائه می‌شود و این درحالی است که در صدرا کف قیمت متری ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا خلیل حاجی پور در نشست خبری با اشاره به پروژه‌های کلان صدرا عنوان کرد: پروژه بزرگ شهید سلیمانی و اتصال صدرا به شیراز از سمت شرق و باجگاه باند رفت این مسیر به زیر بار ترافیک رفت و عملیات شبانه روزی در باند برگشت و دسترسی کامل انجام می شود تا هفته اول اسفند ماه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگراه شهید سلیمانی با بیش از ۷۰ میلیارد تومان در شهریور ۹۷ اجرایی شد، خاطرنشان کرد: طول این پروژه  بیش از ۵ کیلومتر است و در زمان حداکثری ۲.۵ سال به بهره برداری می رسد که در کاهش بار ترافیک شمال غرب بسیارموثر است.

حاجی پور با اشاره به دیگر پروژه های حوزه حمل و نقل این شرکت، عنوان کرد: پروژه دیگری که به عنوان ابر پروژه در حال احداث است و بیش از ۲۰ سال مردم صدرا منتظر افتتاح آن هستند بزرگراه قره پیری است که به روستای جوادیه شیراز متصل می شود.

و ی ادامه داد: حدودیکماه عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است و بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار و به طول ۹ کیلومتر است که به صورت رسمی در هفته اول اسفند عملیات اجرایی آن با حضور وزیر راه و شهرسازی اجرا می شود.

به گفته وی در این پروژه از طریق توافق با مالکین که در بخش صدرا صورت گرفته است ودر شهر شیراز از سوی شهرداری و راه و شهرسازی صورت می گیرد درحال تملک بخش باقیمانده است و هنوز کاربری پیرامون این بزرگراه ایجاد نشده است.

حاجی پور افزود: مسیر دسترسی سوم بزرگراه صدرا به شیراز از بزرگراه بوعلی سینا (اکبرآباد) است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طول آن ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: اخرین پروژه دسترسی شهر صدرا، اتصال محور این شهر به آزاد راه شیراز اصفهان است که تا پایان شهریور با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

حاجی پور با اشاره به اینکه در مجموع ۵ پروژه بزرگ حمل و نقل و توسعه شهر صدرا برای سرمایه گذاری نقش کلیدی دارد؛ تصریح کرد: در هفته اول اسفندماه۳ پروژه با اعتبار ۳۵۰‌میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی و به افتتاح می رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با اشاره به اینکه مطالعات مترو و اتصال به خط ۳ شیراز نهایی شده است ابراز کرد: سال اینده شروع عملیات اجرایی برای مترو صدرا به شهر شیراز است و ظرف ۴ تا ۵ سال اتصال به مترو شیراز داریم.

حاجی پور گفت: همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی به شهرداری صدرا برای خرید ناوگان جدید اتوبوسرانی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان کمک شده است و تا پایان سال تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی می شود .

وی با اشاره به افتتاح تصفیه خانه شهر صدرا گفت: امروز با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، استاندار و حضور ویدئو کنفرانسی رئیی جمهور با ۵۰ درصد کمک بلاعوض از سوی صرکت عمران صدرا تامین شد و این موضوع که محیط زیست و کیفیت زندگی را در صدرا تحت تاثیر قرار داده بود بطرف و ۴۰ درصد جمعیت شهر صدرا را پوشش می دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا به  انعقادتفاهم نامه ای با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت عمران صدرا با ابفا شیراز به صورت ۵۰ -۵۰ اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه برای ساخت مخازن بتنی، مدول اول تصفیه خانه غرب صدرا، خطوط انتقال ،توسعه شبکه تامین اب و زیرساخت ها در سال اینده اجرایی می شود

حاجی پور خاطرنشان کرد: پروژه بین المللی سالن ورزشی چند منظوره شهر صدرا با اعتبار بیش از ۲۰‌میلیارد تومان شامل ۴ رختکن، ۲ مجموعه سونا وجکوزی، کف پوش استاندارد بین المللی، جایگاه ویژه ۲۰ نفره و ظرفیت ۲ هزار نفر با فضاهای خدماتی و رفاهی ظرف ۲ سال ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی با اینکه کتابخانه صدرا در ابان امسال با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شدخاطرنشان کرد: این کتابخانه بزرگترین کتابخانه عمومی شیراز است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: پروژه مصلای نماز جمعه،‌ مجتمع پلیس های تخصصی، مجتمع قضایی، اداره ثبت احوال و ثبت اسناد شهر صدرا، ساخت ۲ مجتمع آموزشی و... از دیگر پروژه های شهر صدرا است که در دست اجرا است. 

حاجی پور خاطرنشان کرد: طرح اقدام ملی پروژه ای است که سیاستی در حد پروژه راه و شهرسازی است و یارانه دولتی ندارد و تنها یارانه ان زمینی است که شرکت های عمران شهرهای جدید به صورت اقساطی واگذار می کنند.

حاجی پور با بیان اینکه دومین شهر جدید فارس در منطقه لامرد به نام شهر جدید تابناک با ظرفیت ۵۴ هزار نفر تاسیس میشود، ابراز کرد: این شهر با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در اسفند اجرایی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز