خبرگزاری کار ایران

در پی کسب نتایج ضعیف رخ داد؛

پایان تلخ ذوب آهن و رحمان رضایی/ سرمربی قربانی خروج ستاره‌ها و اشتباهات داوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۸۲

باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل کسب نتایج ضعیف و ناکامی‌های تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر با رحمان رضایی قطع همکاری کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در متن قرارداد ۹۹/۶/۱۵ و مصوبه ۹۹/۷/۱۱ هیات مدیره در خصوص کسب حداقل ۱۱ امتیاز در ۵ مسابقه و عدم حصول نتایج مدنظر، هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از بررسی تمام موارد و با توجه به نارضایتی هواداران ذوب آهن تصمیم به قطع همکاری با جناب آقای رحمان رضایی گرفت.

این اتفاق درحالی رخ داد که مدیرعامل شرکت ذوب آهن در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این تیم از اشتباهات داوری در فصل جاری بسیار لطمه خورده و حداقل 10 امتیاز از دست داده است.

منصور یزدی زاده ادامه داد: باشگاه ذوب آهن نسبت به باشگاه همسایه و همشهری خود فولاد سپاهان از بودجه کمتری برخوردار است و این موضوع سبب شده تا بازیکنان زیادی را در شروع فصل و به دلیل پیشنهادهای نجومی از دست بدهد.

وی اظهار داشت: رفتن بازیکنان و اشتباهات داوری دو مشکل بزرگی هستند که رتبه چهاردم جدول را به نام ذوب آهن کردند، درحالی که اگر فقط 10 امتیاز ناشی از اشتباهات داوری را در اختیار داشتیم، بالای جدول بودیم.

یزدی زاده تاکید کرد: تیم فوتبال مردان ذوب آهن عملکرد خوبی در بازی ها داشته و توانسته تیم های بزرگ را اذیت کند. اگر هم در شهرآورد اصفهان بازی را واگذار کرد، به این دلیل بود که نمی خواست سپاهان زیر سئوال برود که چرا این همه هزینه کرده، ولی نتایج خوبی نمی گیرد!

وی یادآور شد: ذوب آهن یک باشگاه است که در رشته های مختلف ورزشی در دو گروه زنان و مردان فعالیت می کند، اما متاسفانه بیشتر نگاه ها به تیم فوتبال مردان است؛ امیدواریم تلاش زنان سبز و سفید پوش در لیگ های فوتبال و والیبال نیز دیده شود. بانوان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و از این بابت بسیار خرسندیم.

طبق اطلاعیه باشگاه، هنوز سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان تعیین نشده، اما پس از بررسی گزینه های مدنظر سرمربی جدید تیم ذوب آهن به زودی اعلام خواهد شد.

مجتبی حسینی سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان، مهدی تارتار سرمربی فعلی پیکان، فرهاد مجیدی و ساکت الهامی از گزینه هایی هستند که گفته می شود مسئولان ذوب آهن روی آنها نظر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز