خبرگزاری کار ایران

امروز با حضور جهرمی انجام شد؛

بهره‌برداری از مجتمع آی سی تی در استان زنجان/ پروژه ای که‌انجام آن ۵ ماه پیش به مردم استان وعده‌ داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۵۹

مجتمع آی سی تی ( فن آوری اطلاعات و ارتباطات ) استان زنجان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه -۲۰ بهمن ماه -  تحقق عدالت ارتباطی را از اولویت های این وزارتخانه ذکرکرد و در خصوص ویژگی های این پروژه گفت: مجتمع آی سی تی استان زنجان با هدف توسعه خدمات دولت به شهروندان و با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان احداث شده است.

محمدجواد آذری جهرمی افزود: بخشی از ساختمان و مجتمع پنج طبقه آی سی تی زنجان مرکز "داده" بوده که در حال آماده سازی است و بخش اداری و خدماتی آن از امروز فعال می‌شود.

وی یادآورشد: ساختمان مجتمع آی سی تی زنجان به نام مبارک شهید شهریاری مزین شده و بناست در حوزه توسعه علم و فناوری فعالیت کند.

آذری جهرمی با بیان اینکه مجتمع ارتباطی شهید شهریاری امروز وارد مدار شد، خاطرنشان کرد: پایداری ارتباطات استان زنجان از مقوله های مهمی است که به این جهت فیبر نوری پشتیبان در مسیرهایی به ویژه در طارم که پایداری لازم را نداشت احداث شد و پایداری ارتباطات استان هم با احداث مسیرهای جدید فیبر نوری به تثبیت رسید.

به گفته جهرمی وعده انجام این امور پنج ماه قبل به مردم استان زنجان داده شده بود که امروز محقق شد.

وی افزود: مجتمع آی سی تی استان زنجان با فضاهای کاربردی برای مدیریت یکپارچه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، خدمات ارتباطی عمومی روستایی، پایش فرکانس، مدیریت زیرساخت ارتباطات استان، باجه های عملیاتی پست و پست بانک، دارای فضای مستقل و مناسب برای کسب و کارهای نوآفرین و فضاهای کاربردی دیگر از جمله سرور روم با قابلیت توسعه به دیتا سنتر از محل بودجه عمرانی " طرح ایجاد و توسعه متوازن منطقه ای خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات " ایجاد و تجهیز شد.

 مجتمع آی سی تی استان زنجان در زمینی به مساحت یک هزارو ۹۹۶ مترمربع و زیربنای پنج ۸۸۷ مترمربع احداث شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز