خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان خبر داد:

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۴۳

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه ۹۸ درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت متصل هستند، گفت: تا پایان فعالیت دولت، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد جواد آذری جهرمی امروز در سفر یک روزه به استان زنجان، در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان، در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از ۹۸ درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اتصال 2 درصد جمعیت و 4 درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه اینترنت تا پایان کار دولت، گفت: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل هستند.

وی با بیان اینکه در پوشش اینترنت به روستاها ۱۶ درصد از اهداف برنامه ششم جلوتر هستیم، ادامه داد: تا پایان فعالیت دولت دوازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

به گفته آذری جهرمی، با تلاش های انجام شده هم اکنون ۱۵۵ روستای استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان بهره برداری از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات را آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز