خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در محمدآباد دامغان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۸۴۴

شامگاه یکشنبه (19 بهمن) همزمان با دهه فجر طی آیینی با حضور فرمانده سپاه ناحیه دامغان از 52 رزمنده دفاع مقدس محمدآباد دامغان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ محمد حسین تقی پور گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا روحیه خودباوری ایرانیان تقویت شود و به این باور برسند که بدون وابستگی به بیگانگان و اجانب می‌توانند کشورشان را اداره و به سوی تمدن‌سازی اسلامی حرکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه امروز نیز کشور ما پس از گذشت 4 دهه در آستانه جهشی عظیم اقتصادی و علمی قرار گرفته است یادآور شد: دشمنان ما همچنان که تلاش کردند نگذارند انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی برسد امروز هم درصد هستند نگذارند ثمرات این انقلاب در عرصه اقتصادی و علمی خود را نشان دهد.

تقی پور به گسترش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان امام خمینی به آنسوی مرزها اشاره کرد و اظهار داشت: با روی کار آمدن برخی دولت ها سرعت رشد انقلاب کند شد و مانع پیشرفت بیش از پیش انقلاب شدند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان هدف نهایی انقلاب را تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: گرامی داشتن ایام دهه فجر مانعی برای هجمه رسانه های غربی است.

وی با بیان اینکه تجلیل از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است، اضافه کرد: رزمندگان دفاع مقدس با استعانت از خدا و قرآن کریم در دفاع مقدس پیروز شدند و مخاطب هدف ما در این برنامه‌ها و آیین‌ها بیشتر نسل جوان است

یادآور می شود؛ دهستان محمدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان دامغان است که با تقدیم 13 شهید ،17 جانباز و 52 رزمنده در عملیات‌های متعدد دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز