خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رشد 30 درصدی تولیدات کشاورزی البرز در دولت تدبیر و امید محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۲۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این استان توانسته در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار موفق عمل کند.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در مراسم کشوری تجلیل از کشاورزان نمونه کشور که روز یکشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان بخش کشاورزی در این جنگ بزرگ اقتصادی با عملکرد خود، عامل سرفرازی ایران اسلامی شدند، اظهار داشت: فعالان عرصه کشاورزی افرادی شاداب و پویا هستند و عاشقانه کار می کنند و در این میان البرز در حوزه های مختلف توفیقات ارزشمندی دارد که اهم آن رشد 112 درصدی صادرات است و بخش عمده آن در بخش کشاورزی بوده است.

استاندار البرز اضافه کرد: راه اندازی استودیوهای جداگانه در بخش تولید و کشاورزی البرز نشان دهنده این موضوع است که این استان در این حوزه ها حرف های بسیاری برای گفتن و امیدبخشی به مردم دارد.

وی گفت: همواره البرز در حوزه کشاورزی چندین نمونه برتر و برگزیده ملی را در تولیدات دامی، باغی و زراعی داشته است.

شهبازی افزود: البرز، استانی نوآور است و در حوزه کشاورزی نیز با بهره برداری از فناوری های نوین افتخارآفرین بوده است.

وی گفت: در سال 92 تولیدات کشاورزی البرز 97 میلیون تن بوده ولی این میزان در سال 99 به 130 میلیون تن رسیده و شاهد افزایش 30 درصدی در این راستا بوده ایم.

استاندار البرز افزود: این استان توانسته در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار موفق عمل کند.

وی عنوان کرد: طی پیگیری های صورت گرفته موفق شدیم که حق آبه استان را به میزان 2 برابر افزایش دهیم و امید است که در آینده نزدیک بتوانیم از این سهم برای بخش کشاورزی در حوزه کشت های گلخانه ای نیز استفاده کنیم.

در این مراسم از کشاورزان برتر استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز