خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسمی؛

کشاورزان نمونه قزوینی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۰۰

کشاورزان نمونه استان قزوین امروز به مناسبت دهه فجر در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی استان قزوین همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس و با سخنرانی رئیس جمهوری برگزار شد.

در این مراسم، "صادق نبی جماعت" تولیدکننده گندم آبی در اقلیم سرد، "لطفعلی قهرمانی" تولیدکننده گندم دیم در اقلیم سرد، "تقی جهانی" تولیدکننده زیتون، "سلیمان حسن سعدآبادی" تولیدکننده محصولات گلخانه ای و "سید محسن سیدی" تولیدکننده قارچ از جمله کشاورزان نمونه ملی استان قزوین معرفی و از آنان با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

"محمد صادق معمارزاده آشتیانی" گاودار صنعتی، "فرشاد کوشیار" پرورش دهنده ماهیان زینتی،‌ "علیرضا خاقانی" شرکت خدمات مشاوره ای و فنی مهندسی کشاورزی، "شهرام شاهین فر" مجری کانون یادگیری، "قدرت الله عمویی" بهره بردار مشارکت و اجرای طرح انتقال آب با لوله و "اصغر مهرعلیان" بهره بردار سیستم آبیاری موضعی سطحی از دیگر فعالان کشاورزی نمونه ملی استان قزوین معرفی و از آنان تجلیل شد.

در این مراسم همچنین ۲۶ کشاورز نمونه استانی نیز معرفی و از آنان تجلیل شد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز