خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

۹ طرح صنعتی و عمرانی در آبیک به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۸۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به مناسبت دهه فجر ۹ طرح صنعتی و عمرانی در شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور اظهار کرد: ۹ طرح صنعتی و عمرانی به مناسبت دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان آبیک کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آبیک افزود: پروژه خط انتقال آب شهرک صنعتی کاسپین یک به طول ۱۴ کیلومتر و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

احمدپور اضافه کرد: بهره برداری از شبکه توزیع آب فاز ۴ شهرک صنعتی کاسپین یک به مساحت ۳۵ هکتار، طول خط انتقال ۵ کیلومتر، طول شبکه توزیع آب ۳ کیلومتر و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی ادامه داد: پروژه آبخیزداری روستای زرجه بستان و مدام آباد با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به  بهره برداری رسید.

به گفته این مسئول، بهره برداری از سنگ معابر روستای زرجه بستان در ۲ هزار مترمربع و دیوار ساحلی به طول ۱۵۰ متر با ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آبیک اضافه کرد: بهره برداری از پروژه از ۱۸ پروژه اداره امور برق با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در روستای زرجه بستان و نصب ۴ هزار و ۱۹۰ متر کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف این روستا در راستای پیشگیری از سرقت، رفع خاموشی‌ها و رفع نارضایتی مردم در زمان وزش باد و باران و بروز خاموشیها، اجرایی شده است.

احمدپور بیان کرد: بهره برداری نمادین از یک طرح از ۹ طرح شهرداری آبیک با ۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال اعتبار که پروژه زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری خیابان صنعتگران در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع بود.

او افزود: گلخانه گیاهان زینتی اعتصامی با یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی یادآور شد: افتتاح یک پروژه از دو پروژه منابع آب، لایروبی بازگشایی شامل اجرای عملیات لایروبی و بازگشایی رودخانه‌های جزمه، تازه آباد و زیاران در محدوده قشلاق به طول ۱۲ کیلومتر مبلغ ۶ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اعتبار اجرای شده است.

این مسئول عنوان کرد: یک پروژه از پنج پروژه عمرانی بخش بشاریات شامل پروژه آسفالت و زیرسازی معابر روستای نودوز با ۶ میلیارد ریال اعتبار در ۳۳۰۰ مترمربع مساحت  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز