خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ایجاد فرصت تحصیل در روستاها گام موثری جهت توسعه جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۵۴۹

استاندار قزوین گفت: ایجاد فرصت تحصیلی برای روستائیان و گسترش عدالت آموزشی از جمله عوامل موثر در توسعه جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مدرسه ۶ کلاسه شهید محمدرضا خامدا در روستای آشنستان توسط استاندار قزوین و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این مدرسه در ۴۰۵ متر زیر بنا و با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده که از این میزان  ۳۰ درصد توسط خانواده شهید خامدا و خیران و ۷۰ درصد توسط دولت تامین شده است.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم گفت: ملت و دولت هرگاه با تعامل و وحدت یک پروژه را دنبال کرده اند در این زمینه خیر و برکات زیادی مشاهده کرده ایم که نمونه بارز آن را در ساخت همین مدرسه می توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه نمونه ای کوچک از اهمیت تعامل و وحدت بین ملت و دولت است، افزود: با ساخت چنین مدارسی در روستاها و مناطق محروم می توان آینده ایران را بسیار سر بلند و درخشان تصور کرد و امروز گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های تحصیلی در روستاها بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم که این مهم موفقیت ایران را روز به روز ارتقا دهد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: علاقه مندی دولت افزایش مشارکت مردم در توسعه کشور است و در تمامی مدارس احداث شده بین ۵۰ تا ۷۰ درصد اعتبار را دولت تامین می کنند ولی این مدارس به دلیل اهمیت مشارک مردم به نام خیران راه اندازی می شود.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه  بین مردم و دولت هیچ تفاوتی وجود ندارد و هزینه و بودجه دولت برای مردم است، اضافه کرد: دولت همواره در توسعه نقش پررنگی دارند و براساس نیازهای ملت به برنانه ریزی می پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز