خبرگزاری کار ایران

فرماندار ملایر عنوان کرد:

شهرستان ملایر در وضعیت زرد / آغاز اعمال ممنوعیت تردد شبانه در ملایر از امشب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۹۰

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت زرد کرونا، از شامگاه یکشنبه برخی محدودیت‌های متناسب با شهرها در وضعیت زرد در ملایر اعمال و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، قدرت‌الله ولدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ملایر از روز شنبه جزو شهرهای با وضعیت زرد کرونا قرار گرفت و اعمال ممنوعیت تردد شبانه دوباره در این شهر آغاز شد.

وی افزود: در این راستا وزارت کشور اختیاراتی را به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها داده است تا با توجه به شرایط شهرستان، بتوانند محدودیت‌های کرونا را با کمک نیروی انتظامی و پلیس راهور اعمال کنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از امشب در این شهرستان آغاز شده است ادامه داد: خودروهای با پلاک بومی و غیربومی از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد حق تردد در سطح شهر را ندارند و در غیراینصورت مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

ولدی تاکید کرد: تا زمانی‌که وضعیت کرونا در این شهرستان از رنگ زرد به آبی و سفید تبدیل نشود، محدودیت‌ها ادامه دارد و بر اساس چارچوبی که در اختیار ما قرار داده شده، اعمال قانون خواهیم کرد.

وی از شهروندان خواست: همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، حضور پیدا نکردن در تجمعات و دورهمی فامیلی و خانوادگی را در اولویت قرار دهند تا از این شرایط عبور کنیم و به شرایط پایدار برسیم.

فرمانده انتظامی ملایر نیز از آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت‌های جدید تردد شبانه خبر داد و بیان کرد: از شامگاه (یکشنبه) ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در سطح شهر ملایر اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدباقر سلگی ادامه داد: تمام ورودی‌های شهر ملایر در کنترل پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید، با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز