خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از 26 پروژه عمران شهری، کشاورزی و آبخیزداری در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۱۹

همزمان با دهه مبارک فجر، 26 پروژه عمران شهری، زیرساخت کشاورزی و آبخیزداری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در شهرستان لنگرود افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، با حضور کیمیا تنهایی معاون استاندار گیلان پروژه‌های شهرداری لنگرود و جهاد کشاورزی در روستای گالشخاله و پروژه های منابع طبیعی در اطاقور به بهره برداری رسید.

بهره برداری 24 عنوان پروژه شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، دو واحد گلخانه تولید گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در روستاهای دریاسر و نالکیاشر در سطح دو هزار متر مربع با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان، پروژه اب بندان ها در سطح ۱۱ روستای شهرستان لنگرود  و ۴۰ پهنه اب بندان با مساحت ۵۲ هکتار و یک و نیم میلیارد تومان اعتبار، سه واحد بسته بندی برنج و چای در لنگرود و اطاقور ، دو پروژه آبخیزداری در حوضه آبخیز بارکلی رود لنگرود و دیوار حفاظتی لطفعلی گوابر اطاقور و پروژه آبخیزداری بالاسرا و میان سرا لیلاکوه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه های افتتاحی در هفتمین روز از دهه فجر در شهرستان لنگرود بود.

در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز