خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از بوستان های منطقه ۱۲ مشهد تا پایان بهمن ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۱۶

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از بهره برداری بوستان های رحمانیه ۲۲ و عصمتیه ۹ واقع در منطقه ۱۲ شهرداری مشهد در راستای ارتقای سرانه فضای سبز شهری و ارتقاء کیفیت زیست محیطی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید علی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه ۱۲ یکی از مناطق نوساز شهر مشهد است که طی سال‌های اخیر از توسعه پرشتابی در زمینه افزایش سرانه فضاهای مسکونی برخوردار بوده است و در همین راستا به منظور برقراری توازن تقسیم فضایی و کاربری ها، توسعه فضای سبز این منطقه نیز به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

انتظام افزود: با توجه به این که در حال حاضر در بسیاری از مناطق شهری، فضاهای بزرگ مقیاس کمی به منظور توسعه فضای سبز وجود دارد؛ به همین منظور، توسعه بوستان های محلی در سطح شهر مشهد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بوستان رحمانیه ۲۲ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت بیش از ۶۵۰۰ متر مربع با پیشرفتی ۹۸ درصدی و بوستان عصمتیه ۹ با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت  بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ متر مربع با پیشرفتی ۹۵ درصدی در حال احداث است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های ‌صورت گرفته تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز