خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تشریح کرد:

بارش برف و باران در محور‌های ۱۶ استان کشور / انسداد محور چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۵۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۶ استان و انسداد مقطعی جاده چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و همچنین محور شهریار - تهران محدوده‌های شهرقدس و زرنان، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، زنجان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران و تهران بارش برف و باران جریان دارد.

سرهنگ شیرانی گفت: در برخی از محور‌های استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و قم نیز باران می‌بارد.

سرهنگ شیرانی به انسداد محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به علت انجام عملیات ترانشه برداری اشاره کرد و گفت: از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ تا ۱۲ اسفند در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز