خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد ؛

جان باختن 3 کرونایی دیگر در همدان/تعداد فوت‌شدگان به یکهزار و491 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۲۰۴

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با فوت سه نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۹۱ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی چهار بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۲۵ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۵ مورد بود که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۳۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

 طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۷، تویسرکان ۶۴۴، رزن ۴۳۶، درگزین ۱۹۵، فامنین ۱۷۸ و کبودرآهنگ ۶۵۲ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۸۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۰ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۷۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز