خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی جهانبخش خبر داد:

فرآیند تمدید اساسنامه سازمان‌های شهرداری بندرعباس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۰۷

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تصویب تمدید اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: اصلاح و تمدید اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری به طور مشخص، هر چهار سال یک بار انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدامات به منظور بهبود فعالیت‌ها و خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری انجام می‌شود که در نخستین گام، اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این مصوبه به منظور گرفتن تاییدیه به فرمانداری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در ساختار تشکیلاتی کنونی دارای ١٠ سازمان زیرمجموعه است که اصلاح و تمدید اساسنامه آنها توسط مدیریت نوسازی و تحول اداری دنبال می‌شود.

جهانبخش گفت: اصلاح قبلی اساسنامه سازمان‌های مذکور در سال ٩۶ صورت پذیرفته و اکنون نیز پس از گذشت چهار سال، موعد اصلاح و تمدید بعدی فرا رسیده است.

این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: این اصلاحات توسط کارشناسان تخصصی تشکیلات از ابتدای دیماه آغاز شده که با در نظر گرفتن نیازها و شرایط جدید، تغییرات لازم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز