خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین:

مطالبه ۵۴۴ میلیارد تومانی شهرداری‌های قزوین باید وصول شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۰۰۲

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین گفت: مطالبات شهرداری ها در سال ۹۸ مبلغ ۵۴۴ میلیارد تومان است که شهرداران باید برای پیگیری مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی در جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر در زمینه پیگیری مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه اسناد خزانه و اوراق تسویه سال ۹۹ و با استفاده از این ظرفیت قانونی به وجود آمده بسیاری از مطالبات شهرداری ها در قالب تهاتر، از دستگاه‌های دولتی تعیین تکلیف می‌شود.

 مدیرکل امور شهری استانداری یادآورشد: شهرداران شهرهای استان قزوین لازم است با دقت وضعیت طرح‌هایی که با اعتبارات دولتی انجام شده و یا سایر بدهی و بستانکاری‌ها را روشن و از این فرصت برای مدیریت مالی موثر بهره‌مند شوند.⁩

صالحی افزود:  از ابتدای سال ۹۸ با تلاش مسوولان بویژه مدیران شهری استان و فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی و زیر بنایی و با جذب سرمایه گذاران، گام های مهمی در جهت پیشرفت شهر های استان برداشته شده است.

وی به افتتاح وکلنگ زنی ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۳۹۷ میلیارد ریال در شهرداریهای استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: شش ماهه نخست امسال همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهر های استان‌ قزوین با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد. 

این مسئول یادآور شد: تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص شهرداری ها در استان قزوین و حفظ وحدت و همدلی بین آنها با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم، سبب پیشرفت و توسعه حوزه‌های شهری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز