خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فرودگاه پیام خبر داد:

کریدور ترانزیت بار و مسافر بین مناطق ویژه پیام و آزاد کیش راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۲۹

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی کریدور ترانزیت حمل بار و جابه‌جایی مسافر بین این منطقه و منطقه آزاد کیش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، نادر ثناگو مطلق در بازدید مدیر عامل کیش ایر از این فرودگاه اظهار داشت: به همین منظور برنامه ریزی هایی در حال انجام است که در آینده نزدیک از ظرفیت های موجود پیام و کیش برای جابه‌جایی مسافر و حمل بار هر چه بیشتر استفاده شود.

ثناگو مطلق با اشاره به وجود هاب باری در منطقه آزاد کیش عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به ایجاد یک کریدور مناسب برای انتقال بار به تهران و البرز، این ظرفیت در منطقه ویژه اقتصادی پیام وجود دارد که به عنوان این کریدور عمل کند.

وی ادامه داد: همچنین با ایجاد این کریدور و تسهیلات لجستیکی موقعیت مناسبی برای تجار و صاحبان صنایع فراهم تا از این فرصت برای توسعه فعالیت های خود به خصوص در امر صادرات و واردات بهره گیرند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در این منطقه خاطر نشان کرد: این قابلیت در پیام وجود دارد که بتوان مسیرهای پروازی به دیگر نقاط کشور را در آن توسعه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز