خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

بهره برداری از ۲۰ طرح آموزشی در استان همدان طی یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۰۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در یک سال گذشته ۲۰ طرح آموزشی با ۱۵۷ کلاس درس در استان همدان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد پورداود امروز در نشست خبری با اعلام این خبر بیان کرد: تخریب و بازسازی مدرسه صدر صالح آباد و مقاوم سازی و الحاقی مدرسه (مقاوم سازی ۵ کلاس و الحاق ۴ کلاس) روستای روان در شهرستان بهار از جمله طرح ها‌ی آموزشی استان است که در یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: همچنین مقاوم سازی و الحاقی مدرسه سعادت روستای علی آباد همدان، کارگاه هنرستان شبیری همدان، مدرسه ۷ کلاسه کارخانه قند حسین آباد بهار و مدرسه ۷ کلاسه پرلوک بهار از دیگر طرح‌های آموزشی استان به شمار می‌روند که در سال جاری با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شده اند.

این مسئول با اشاره به این که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ طرح آموزشی در سطح استان افتتاح می‌شوند، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مدرسه ۶ کلاسه حسین آباد شاملو، مدرسه ۱۲ کلاسه علی آباد دمق و مدرسه ۴ کلاسه اسلام آباد در شهرستان ملایر، ساخت سالن الحاقی مدرسه باباطاهر، تکمیل مدرسه خیری ۴ کلاسه الحاقی و احداث مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان درگزین، مقاوم سازی مدرسه ۶ کلاسه ام‌البنین (س) منطقه قهاوند، زمین چمن مصنوعی شهرستان تویسرکان، کانون مشارکتی پاقلعه نهاوند و مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان فامنین است که در مجموع ۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

پورداود افتتاح ۲ استخر از ۱۰ استخر فرهنگیان استان را از دیگر طرح‌های سال جاری خواند و افزود: ۸ استخر باقی مانده نیز از رشد فیزیکی قابل ملاحظه‌ای برخوردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ۳۴۲ طرح در حال اجرا، گفت: این طرح‌ها شامل ۲۵۸ طرح دولتی و ۸۴ طرح با مشارکت خیرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز