خبرگزاری کار ایران

صمیمیان خبر داد:

300 هزار تومان سرانه هر روستایی در کوه زر دامغان/ سرانه روستائیان منطقه از میانگین کشوری بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۸۱

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان گفت: سرانه هر روستایی در روستای کوه زَر بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان است که بسیار ارزشمند و مطلوب بوده و از نُرم کشوری بیشتر است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۴۵۰ خانوار با ۱۴۰۰ نفر جمعیت در منطقه کوه زَر و توابع آن استقرار دارند.

وی بیان کرد: در بحث خدمات دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۸، مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به حساب دهیاری کوه زَر واریز شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان یادآور شد: با توجه به تفریغ بودجه روستاهای منطقه کوه زَر، امکان دریافت تسهیلات به مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان با نرخ ۸ درصد و بازپرداخت ۴ ساله برای این منطقه وجود دارد.

وی تصریح کرد: با تاسیس شرکت تعاونی دهیاری ها با حضور اهالی و روستاییان منطقه کوه زَر امکان واگذاری معادن و ارائه تسهیلات به  مبلغ ۳ میلیارد تومان به شرکت تعاونی وجود دارد.

صمیمیان ضمن بیان اینکه ماشین آلات دهیاری‌های منطقه مطلوب و مناسب است اظهار کرد: کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سراسر استان تا سقف ۵۰ میلیون تومان از طریق بیمه برکت تحت‌پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند. 

وی افزود: "طرح ابرار" ویژه روستاها، طرحی ویژه پیمانکاری اقدامات عمرانی و ... در روستاها است که پیمانکاران به صورت امانی اقدام به اجرای طرح می کنند که می توان در بحث راه های روستایی این منطقه از این مهم استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز