خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:

بهره برداری از ۴۱ طرح صنعتی همزمان با دهه فجر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۷۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۴۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد ریال در این استان اجرا شده که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مرور در دست بهره‌برداری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا مس‌فروش در این خصوص افزود: بهره‌برداری این طرح‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خراسان رضوی برای هزار و ۲۷۴ نفر از شهروندان شغل ایجاد کرده است. 

وی محل اجرای این طرح‌ها را شهرستانهای سبزوار و جوین واقع در غرب خراسان رضوی، نیشابور و فیروزه در غرب میانه، خواف واقع در جنوب شرقی، کاشمر در جنوب غرب، بجستان و گناباد در جنوب، چناران در شمال، کلات در شمال شرقی، تربت‌جام در شرق، فریمان واقع در جنوب میانه و مشهد مرکز این استان اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از این میان سه طرح صنعتی اجرا و تکمیل شده شامل تولید انواع هیدرو کربنها، قوطی مخصوص شیرخشک، انواع بیسکویت، کیک و کلوچه امروز شنبه آتی ۱۸ بهمن ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این استان به بهره‌برداری می رسند. 

مس فروش به فعالیتهای جاری در حوزه طرحهای صنعتی خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ظرف ۱۰ ماه گذشته امسال ۲ هزار و ۹۰۵ طرح صنعتی شامل جوازهای تاسیس و طرحهای توسعه با حجم سرمایه‌گذاری ۴۹۴ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال و ۷۹ هزار و ۸۸۶ مورد اشتغالزایی در این استان اجرا شده است. 

وی افزود: این میزان فعالیت در حوزه طرحهای صنعتی خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال در تعداد ۴۶ درصد، در حجم سرمایه‌گذاری ۳۶۳ درصد و در ایجاد اشتغال ۳۹ درصد بیشتر است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضویاضافه کرد: پارسال ظرف همین مدت، هزار و ۹۹۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۶ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۵۷ هزار و ۵۴۵ نفر در خراسان رضوی اجرا شده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز