خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش‌ها در اغلب نقاط کشور / بارش‌های شدید در استان‌های غربی/ خلیج فارس و دریای خزر مواج است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۵۳

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب‌ و هوایی استان های کشور ظرف روزهای آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند و در مناطق سردسیر به شکل برف رخ می‌دهد و در مناطق جنوبی همراه با رعد و گاهی وزش باد شدید موقتی خواهد بود و همچنین احتمال تگرگ هم در مناطق جنوبی وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه شدت بارش‌ها امروز در جنوب زنجان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهکیلویه وبویراحمد، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی است، ادامه داد: فردا ادامه بارش‌ها در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شرق سواحل دریای خزر، مرکز و شمال شرق کشور رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش‌ها فردا در کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب فارس و جنوب غرب اصفهان است، افزود: در مناطق جنوبی و غربی فردا احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود و روز دوشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده به شمال شرق محدود می‌شود و این سامانه بارشی کشور را ترک می‌کند.

رفیعی با اشاره به اینکه دوشنبه برای نیمه شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق جو آرام خواهد بود، اظهار کرد: آب‌های خلیج فارس از امروز تا فردا صبح مواج و متلاطم است و دریای خزر به ویژه بخش‌های مرکزی و شرقی آن امروز این شرایط دارد.

وی با بیان اینکه امروز بعد ازظهر و طی روز یکشنبه برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه‌شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط شرق و جنوب شرق سبب خیزش گرد و خاک می‌ شود، توضیح داد: تهران امروز در برخی ساعات با بارش باران مواجه است و گاهی وزش باد را در پایتخت انتظار داریم و حداکثر دمای امروز این شهر ۱۳ و فردا به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز