خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

ثبت ۳۷ مورد آتش سوزی علفزار و جنگل در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۴۹

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به ثبت ۳۷ مورد آتش‌سوزی در علفزارها و جنگل های این شهر، گفت: ۳۳ مورد از این آتش سوزی ها مهار شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مؤمنی با اشاره به هشدار هواشناسی گیلان مبنی بر وزش باد جنوبی، اظهار کرد: با آغاز وزش باد شاهد وقوع چندین فقره آتش سوزی در شهر رشت بودیم.

وی افزود: با توجه به این هشدار بیش از ۷۰ آتش‌نشان غیرشیفت بواسطه وزش شدید باد گرم و اعلام آتش‌سوزی‌های بسیار گسترده برای اطفای حریق در حالت آماده باش بودند.

مؤمنی در ادامه با بیان اینکه از هشت صبح جمعه تاکنون بیش از ۳۷ حادثه و آتش سوزی ثبت شد، گفت: از این تعداد ۳۳ مورد مربوط به مهار آتش سوزی علفزار و جنگل بوده که بسیاری از آن در کنار منازل مسکونی بوده است.

وی با اشاره به شدت آتش سوزی جنگل در چند نقطه از بلوار لاکان، جماران، مسکن مهر شهر رشت، ادامه داد: وزش باد بسیار شدید بوده و این سبب شده تا عملیات خاموشی برای تیم‌های اطفای حریق سخت شود.

مؤمنی در ادامه با تأکید بر اینکه با توجه به شدت آتش سوزی‌های همزمان شهروندان هوشیار باشند، اضافه کرد: شهروندان از روشن کردن آتش خودداری و نکات ایمنی را با جدیت بیشتری رعایت کنند که شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز