خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

62 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دست اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۴۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۶۲ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان در راستای تامین زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران در دست اجرا است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال ارزش طرح‌های عمرانی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی درحال انجام شرکت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان احداث تصفیه خانه فاضلاب، خط انتقال آب، احداث منبع بتنی، ایستگاه پمپاژ آب، تکمیل زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، اجرای شبکه روشنایی، فیبر نوری، آبیاری قطره‌ای، ساختمان نگهبانی و اجرای شبکه گاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: امید است با اجرای پروژه‌های عمرانی شاهد رونق بیشتر در بخش تولید و صنعت استان سمنان باشیم.

وی با اشاره به هزینه‌کرد طرح‌های عمرانی از ابتدای سال تاکنون، خاطرنشان کرد: حدود ۳۳۴ میلیارد ریال اعتبار در این مدت برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

آل بویه گفت: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز