خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان مطرح کرد:

ممنوعیت مصرف سوخت مازوت در کارخانه سیمان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۷۳

معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری کاشان گفت: به دلیل افزایش آلودگی هوای کاشان و مشکلات زیست محیطی، استفاده از سوخت های فسیلی و مازوت طی هفته های گذشته در کارخانه تولید سیمان کاشان ممنوع شده است.

به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با بیان اینکه کاشان مشکلی در تولید و توزیع سیمان مورد نیاز بیش از ۳۰۰۰ هزار پروژه ساختمانی و عمرانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ندارد، تاکید کرد: ممنوعیت استفاده از مازوت در شرکت سیمان شهرستان سبب اختلال موقتی در سیستم تولید و توزیع سیمان شد و این امر مشکلاتی برای شهروندان و مصرف کنندگان به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر عاملین توزیع سیمان شهرستان، اعمال محدودیت و جلوگیری از خروج سیمان از منطقه و تامین بخشی از نیاز بازار از طریق ورود سیمان شهرهای مجاور مانند نایین توانست مشکلات پیش آمده را تاحدودی مرتفع کند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: شرکت تولیدی سیمان  کاشان در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان تولید محصول سیمان خود را افزایش داده و هم اکنون با توزیع سیمان تولیدی و ذخیره در انبار کمبودی در ارتباط با سیمان در کاشان وجود ندارد.

خاندایی رویکرد اعضای ستاد رفع موانع تولید شهرستان کاشان  رونق فضای کسب وکار وجذب سرمایه گذاری در منطقه دانست و اظهار داشت: نشست های متعددی برای رفع مشکلات تنها واحدتولید سیمان کاشان انجام گرفت و در مقابل شرکت متعهد شد ضمن رفع آلاینده‌های زیست محیطی نسبت به اشتغالزایی با اولویت جذب و بکارگیری نیروهای آماده به کار بومی منطقه اقدام کند. 

معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری کاشان با اشاره  به روزهای پایانی سال و افزایش ساخت وسازها در شهرستان و همچنین مصرف بالای سیمان در پروژه در حال ساخت زیرگذر کاشان تصریح کرد: تصمیماتی جهت جایگزین کردن سوخت های دیگر به جای مصرف مازوت برای تقویت توان تولید واحد تولیدی سیمان کاشان گرفته شده و امیدواریم با شروع به کار مجدد بخش‌های تعطیل شده شرکت سیمان کمبودهای احتمالی  موجود در بازار به سرعت رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز