خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

زنگ خطر خیز ‌کرونا در شهرستان‌های اصفهان/ تازه‌ترین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۶۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سه شهرستان اردستان، تیران و گلپایگان در استان اصفهان با وجود آنکه در هفته‌های گذشته کم خطر بودند و در وضعیت آبی قرار داشتند به سمت خطر متوسط حرکت کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های اصفهان از تاریخ شنبه ۱۸ بهمن اظهار داشت: اردستان در وضعیت نارنجی و اصفهان، گلپایگان، شاهین شهر و میمه، نجف آباد، کاشان، نطنز، آران و بیدگل، لنجان، مبارکه، خمینی‌شهر، شهرضا در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان های برخوار، فلاورجان، فریدن، تیران و کرون، خوانسار، نائین، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، بوئین و میاندشت، فریدون شهر، چادگان هم در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: سه شهرستان اردستان، تیران و گلپایگان در استان اصفهان با وجود آن که در هفته‌های گذشته کم خطر بودند و در وضعیت آبی قرار داشتند به سمت خطر متوسط حرکت کردند.

وی اضافه کرد: تا خاموش‌سازی کرونا با آمدن و تأیید واکسن و تولید واکسن داخلی زمان زیادی نمانده است.

 نجیمی یاد آور شد: به صورت تصادفی تعدادی از تست‌های کرونا را به آزمایشگاه تهران می‌فرستیم، تشخیص این نوع کرونا در آزمایشگاه تهران انجام می‌شود و از این تست‌ها که تاکنون فرستاده‌ایم هنوز کرونای انگلیسی در استان اصفهان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز