خبرگزاری کار ایران

زالی مطرح کرد:

رکوردزنی کرونایی در فیروزکوه / دو ماه بدون فوتی در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۵۹

شهرستان فیروزکوه با اجرای کامل و 100 درصدی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی رکورد زد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: 100 در صد طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فیروزکوه به کمک شبکه بهداشت و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به اتمام رسیده که این موضوع در سطح کشور یک رکود بوده است.

محمدرضا زالی افزود : این طرح در زمینه رهگیری؛ غربالگری و مراجعه به درب منازل جزو شهرستان‌های محدودی در کشور بود که به اتمام رسیده باتوجه به وسعت شهرستان فیروزکوه و پراکندگی جمعیت کار بسیار سختی بوده است.

وی گفت : همچنین شهرستان فیروزکوه در دو ماه گذشته هیچ فوتی کرونایی را ثبت نکرده که این نیز یک موفقیت بزرک برای این شهرستان بوده است.

محمد رضا زالی افزود : این شهرستان می‌تواند الگوی مناسبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا در دیگر شهرهای کشور باشد

همچنین فرمانده سپاه سیداشهداء استان تهران گفت : بیش از یک میلیون خانه در طرح شهید قاسم سلیمانی سرکشی شد و تعداد 428 نقطه پایش و ناحیه مقاوت کار پایش را انجام می‌دهند.

 سردار ذولقدر افزود: همچنین در این راستا تعداد 10 هزار نفر آموزش های لازم را در خصوص پایش سلامت و طرح شهید سلیمانی دیده اند.

وی گفت : در ایام دهه فجر تعداد 420 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز