خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

بین مردم خط‌کشی نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۷۱

شهردار شیراز خطاب به گروه‌های مختلف سیاسی گفت: بین مردم خط کشی نکنیم، مردم در کنار هم و فارغ از خط کشی‌های سیاسی، قومی و مذهبی انقلاب کردند. دسته بندی‌ها را به حداقل برسانیم تا کل ملت به آینده امیدوار باشند و در کنار هم برای داشتن ایرانی سربلند تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در دیدار با زندانیان سیاسی دوران قبل از پیروزی انقلاب شهر شیراز، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امروز انقلابی بودن به این است که امید را در مردم ایجاد کنیم و آنها را به آینده کشور خوشبین کنیم.

اسکندرپور اضافه کرد: رقابت‌های سیاسی و جناحی نباید باعث شود مردم از آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند، ایجاد امید با سخنرانی میسر نمی‌شود بلکه با کار و برنامه روشن برای تعالی زندگی مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی فرازها و رهنمودهای سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در صحبت‌های ایشان یک عمق استراتژیک وجود دارد و می‌فرمایند که آینده روشن است و این موضوع با همگرایی بین گروه‌های مختلف حاصل می‌شود.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای اینکه مردم را به کشور امیدوار کنیم، احتیاج به کار و برنامه داریم تا مردم احساس کنند آینده روشن است.

وی افزود: مردم در پی مبارزات طولانی انقلاب اسلامی را به دست آوردند و به دنبال استقرار جمهوری اسلامی، تعالی کشور و رفاه و آسایش بودند. برای دستیابی به این آمال خون‌ها دادند و آرزوهای آنها هنوز وجود دارد. امروز نیز نیاز داریم به مردم امید ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.

اسکندرپور ادامه داد: همگان انقلاب را به عنوان یک اتفاق درخشان که تاریخ کشور را متحول کرد، می‌شناسند و زندانیان سیاسی انقلاب بخشی از تاریخ انقلاب و ایران هستند.

شهردار شیراز با اشاره به فشارهای خارجی ترامپ و رسانه‌های برون مرزی برای ناانید کردن مردم ایران، گفت: همچنین در این شرایط سخت مردم تحت فشار اقتصادی و جنگ روانی بودند، امروز از آن شرایط عبور کردیم اما مشکلات مردم باقی است. از این رو شهر باید در دهه فجر حال و هوای انقلاب و امیدبخشی برای آینده روشن داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز