خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس شوراى روستایی در عسلویه از بی‌توجهی مسئولان:

حق جوانان ما ضایع شده است/احضار مردم عسلویه به دادگاه به خاطر نپرداختن قبوض آب و برق

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۰۳

رئیس شوراى روستای سهموجنوبی از توابع عسلویه با بیان اینکه موضوع برق مشکل بزرگ مردم منطقه است، گفت: با وجود تعداد زیاد شرکت‌‌های اقتصادی و پتروشیمی در عسلویه مردم فکر می‌کردند مشکلات آنها از آب و برق گرفته تا اشتغال جوانان و...حل خواهد شد ولی متاسفانه پس از گذشت سال‌ها اوضاع بدتر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، عبدالواحد علیزاده شب گذشته در نشست شوراهاى بخش چاه مبارک اظهار داشت:کشاورزی، دامداری و حتی دریای ما بخاطر آلوده بودن هوای عسلویه  آلوده بوده  و همه چیز این شهر بخاطر  پسماندهاى پتروشیمى‌ها ناسالم است. 

علیزاده اضافه کرد: حق اشتغال جوانان شهرستان هم به طور آشکار تضییع شده و جوانان ما باید براى استخدام در این شرکت‌ها سالهاى سال منتظر باشند در صورتى که از تمام نقاط کشور در این شرکت‌ها کار می‌کنند. 

او افزود: با توجه به اینکه مردم شهرستان عسلویه به اعتراف مسئولان کشوری و استانی بهترین میزبان برای  پتروشیمی‌ها بوده اند شرم آور است که بخاطر قبوض آب و برق مردم  به دادگاه احضار شوند، حساب بانکی آنها مسدود و اموال آنها توقیف شود.

رئیس شوراى روستای سهموجنوبی در پایان عنوان کرد: آب و برق جزیره لاوان از زمان اکتشاف نفت مجانی است و شرکت نفت یک بهداری بزرگ به صورت مجانی اعم از ویزیت و دارو و ... در اختیار مردم گذاشته است در صورتی که درآمد جزیره لاوان یک درصد درآمد عسلویه نمی‌شود. چرا در جزیره لاوان شرکت نفت متعهد این همه هزینه است ولی در عسلویه با وجود این همه شرکت‌های غول پیکر و فازها و پتروشیمی‌ها این قانون وجود ندارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز