خبرگزاری کار ایران

نمایده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

بازرگانی و صنعت لازمه پیشرفت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۵۲۱

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید نگاه خود را به بخش صنعت تغییر دهند چرا که صنعت و بازرگانی لازمه پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مسعود پزشکیان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر به گفته‌های حضرت علی(ع) در زمینه مدیریت کشور عمل می‌کردیم وضعیت امروز کشور بهتر از شرایط حاضر بود، گفت: بیانات امیرالمومنین در اداره های کشور باید الگوی مدیران ما باشد‌.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) جامعه را به چندین قشر تقسیم کرده‌اند، ادامه داد: وقتی از نظامیان سخن می‌گویند می‌فرمایند لشکریان حافظ جامعه و عزت یک دین و باور هستند و در کنار آن کارگران، مدیران، قضات، تجار و صنعت کاران قرار دارند و تمامی بخش های یاد شده زمانی فعال و پویا خواهند بود که تجارت و صنعت جامعه نیز پیشرفته باشد.

وی با بیان اینکه اطمینان و اعتماد به جامعه اقتصادی ایران با دستورات یک روزه و لغو قراردادها براساس شرایط داخلی کشور از بین می‌رود، گفت: چنین اقداماتی موجب از بین رفتن اعتماد به اقتصاد و بازرگانان کشور می‌شود که با مدیریت و برنامه ریزی مناسب باید از چنین اتفاقاتی دوری کرد.

نماینده مردم‌ تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت علی (ع) گفته‌اند بدون تجارت و صنعت، زندگی و فعالیت تمام اقشار جامعه لنگ خواهد زد، گفت: اگر مدیران کشور می‌دانستند که حضور آنها بدون وجود تجارت و بازرگانی مفهومی نخواهد داشت وضعیت اقتصاد کشور بسیار بهتر از شرایط فعلی است.

پزشکیان با اشاره به وجود و تاثیر تحریم‌ها بر تجارت کشور گفت: تا دیروز نفت می‌فروختیم‌ و با پول آن ناتوانی خود را جبران می‌کردیم اما ترامپ باعث شد نتوانیم نفت و مواد معدنی بفروشیم و ضعف ها نمایان شد .

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم که ابتدا باید درآمد داشته باشیم و سپس هزینه کنیم، گفت: لازم است در زمینه مدیریت توجه ویژه‌ای به درآمد و هزینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز