خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از دو واحد صنعتی در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۲۵

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۲ واحد صنعتی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در شهرستان بوئین زهرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به اینکه رونق تولید موجب قدرت ملی می‌شود، گفت: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

هدایت الله جمالی پور افزود: حمایت از تولیدات داخلی راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی از جمله بیکاری، فقر و مشکلات معیشتی مردم است.

وی اظهار داشت: حمایت از اشتغال و تولید مهم ترین راهبرد کشور در شرایط امروز است و همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند می توانیم با دانش جوانان و استفاده از امکانات موجود چرخ تولید را به حرکت در آوریم.

همچنین با حضور استاندار قزوین، شرکت صنایع غذایی بهمز رهاورد جم مستقر در شهرک صنعتی آراسنج به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی در زمینه تولید انواع غلات فشرده و بسته بندی غلات، زعفران، عسل، قهوه، خرما و میوه خشک فعالیت دارد و با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی ۴۵نفر به صورت  مستقیم فراهم کرده است.

همچنین در ادامه کارخانه نوین سلولز مستقر در شهرک‌صنعتی آراسنج با سرمایه ۵۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید ، این شرکت در زمینه تولید کارتن بسته بندی فعالیت دارد و زمینه اشتغال  ۱۰۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است .

در سفره یکروزه استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهراز پروژه در حال ساخت "سانا سلولز سبز" مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بازدید به عمل آمد.

این شرکت در زمینه بسته بندی کاغذ  فعالیت دارد و  با سرمایه یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۹۷ نفر مستقیم فراهم کرده است.

دهه مبارک فجر امسال ۶ طرح تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین افتتاح و ۱۴ طرح صنعتی نیز کلنگ زنی و عملیات احداث آنها آغاز می شود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز