خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس دستگاه قضا:

دستور تعقیب فرد مخرب کارخانه صنایع پوشش ایران صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۷۳

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت تسریع در رفع موانع حقوقی و قضایی کارخانه صنایع پوشش ایران، دستور تحت تعقیب قرار دادن فرد مسبب تخریب کارخانه صنایع پوشش ایران را صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر و  بازدید از کارخانه صنایع پوشش ایران ضمن دستور برای تحت تعقیب قرار دادن فرد مسبب تخریب کارخانه صنایع پوشش ایران بر لزوم رفع همه موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی این کارخانه تاکید کرد .

وی از بخش های مختلف کارخانه صنایع پوشش ایران بازدید و پس از گفتگو با رئیس جدید این کارخانه و نماینده های کارگران، تصمیمات مهمی در راستای رفع مشکلات این واحد تولیدی و احیای آن اتخاذ کرد.

رئیسی در واکنش به سخنان نماینده کارگران کارخانه صنایع پوشش ایران مبنی بر این که ماشین آلات و دستگاه های کارخانه صنایع پوشش روزانه می تواند ۱۰ تا ۱۲ تن انواع نخ ریسندگی تولید کند، تاکید کرد  این ماشین آلات و دستگاه ها باید در اسرع وقت نصب شوند.

رئیس قوه قضاییه در جریان این بازدید گفت: آنچه در کارخانه صنایع پوشش ایران اتفاق افتاده این بوده است که عده ای بارش برف را بهانه کردند تا این کارخانه از کارخانه بودن بیفتد و از زمین آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یک فاجعه بزرگ نسبت به اموال عمومی و بیت المال رخ داده و عده ای به خاطر سودجویی و منفعت ، یک مرکز بزرگ تولیدی را به این روز درآورده اند، گفت: مسئله برف نبود چرا که اگر سنگ هم از آسمان می بارید، وضعیت کارخانه صنایع پوشش ایران نباید به این روز می افتاد. سودجویان این کارخانه را تخریب کردند تا از زمین آن سوءاستفاده کنند.

 رئیس دستگاه قضا همچنین گفت: تا امروز بازدیدهای زیادی از کارخانه های سراسر کشور داشته ایم اما وضعی که امروز در کارخانه صنایع پوشش ایران مشاهده کردیم بسیار عجیب است و گویی یک جنگ و فاجعه در اینجا اتفاق افتاده و ثروت ملی به تاراج رفته است.

 رئیسی با تاکید بر لزوم تسریع در رفع موانع حقوقی و قضایی برای فعالیت مناسب این کارخانه گفت: حتی یک روز هم نباید توقفی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه گیلان به عنوان قطب نساجی کشور شناخته می شود به دادگستری گیلان دستور داد که هرچه سریع‌تر حل مشکلات کارخانه صنایع پوشش ایران را در دستور کار قرار دهد تا مردم  هرچه سریع‌تر ببینند که تولید در این کارخانه دوباره به راه افتاده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز