خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد؛

تغییر کاربری اراضی کشاورزی دغدغه مردم استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۷۰

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تغییر کاربری زمین های کشاورزی را دغدغه مردم این استان عنوان کرد و گفت: از دستگاه قضا می خواهیم به این موضوع به صورت جدی ورود کند.

به گزارش ایلنا از رشت،رسول فرخی در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه مردم گیلان برای رفع مشکلات خود به رئیس دستگاه قضا امیدوار هستند، گفت: عملکرد آیت الله رئیسی نشان دهنده برخورد قاطع ایشان با فساد در هر سطحی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در حوزه گردشگری، اضافه کرد: وجود مزیت‌های فراوان در حوزه گردشگری محدودیت‌هایی را برای مردم این استان به وجود آورده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه اوایل انقلاب گیلان را استانی با ظرفیت در حوزه کشاورزی می‌دانستند و این موضوع موجب نابودی صنعت استان شد، عنوان کرد: اکثر کارخانه‌های استان به خاطر این مصوبه نابود و بعد از لغو این مصوبه شهرک‌های صنعتی در گیلان تشکیل و به دلیل مشکلات بانکی به خرابه ماشین آلات تبدیل شد.

فرخی دغدغه مردم استان گیلان را تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی دانست و تصریح کرد: یک کشاورز برای ساخت یک واحد منزل در زمین کشاورزی خود مجبور می‌شود اراضی کشاورزی را با پایین‌ترین قیمت به گردشگران بفروشد که منجر به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خصوص بوروکراسی‌های اداری و صدور سند مالکیت، گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم در گیلان بروکراسی‌های موجود در صدور سند مالکیت است و مردم به دلیل مشکلات موجود، به صدور سند مالکیت عادی روی می‌آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز