خبرگزاری کار ایران

عاملان برداشت اسکیمری در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۹۷

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: افرادی که با کپی کارت های بانکی، 88 میلیارد و 770 میلیون ریال از حساب شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری از کارت های بانکی و تخلیه حساب مال باختگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرینت حساب بانکی مال باختگان محرز شد که برداشت از حساب بانکی آنها آخرین بار پس از خرید از یک فروشگاه دریکی از محورهای مواصلاتی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند، شاگرد فروشگاه با همدستی یکی از بستگان خود اقدام به نصب دستگاه اسکیمر در فروشگاه کرده و اطلاعات کارت های بانکی مشتریان را در گوشی خود ذخیره می کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان با استفاده از کارت های کپی شده مالباختگان اقدام به خرید از چند طلا فروشی در قزوین کرده بودند، تصریح کرد: 3 متهم دیگر در عملیات های پلیسی جداگانه دستگیر و از آنها یک دستگاه اسکیمر و 19 عدد کارت کپی شده بانکی کشف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهمان با این شیوه اقدام به 88 میلیارد و 700 میلیون ریال کلاهبرداری از حساب های بانکی 19 نفر کردند، تصریح کرد: شهروندان عزیز از قرار دادن کارت بانکی خود در اختیار فروشندگان جدا خودداری کنند و حتما بر نحوه کارت کشیدن آنها نظارت داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز