خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کشور در رشت:

واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان وضعیت مناسبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۸۵

رئیس سازمان بازرسی کشور با تأکید بر پیگیری جدی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه قضا، گفت: وضعیت برخی واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام حسن درویشیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفرهای استانی دستگاه قضا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفرها از اولویت‌های سازمان بازرسی است بازدید از واحدهای فعال و غیر فعال است.

وی به وضعیت اسفناک برخی از واحدهای تولیدی استان گیلان اشاره و با بیان اینکه متأسفانه بخش قابل توجهی از تجهیزات واحدهای تولید این کارخانه تعطیل شده و خیلی از بخش‌ها غیر فعال بود، افزود: مهم‌ترین مشکل این کارخانه سرمایه در گردش و تجهیزات به روز است.

رئیس سازمان بازرسی کشور ایران پوپلین را یکی از این واحدها عنوان و اضافه کرد: باعث تأسف است که یک چهارم کارخانه بزرگی جون این مجموعه غیر فعال است.

وی ادامه داد: این کارخانه سرمایه‌گذار عظیمی دارد و امروز از مهم‌ترین مشکلاتش سرمایه در گردش است و روند واگذاری است در صورت تأمین سرمایه در گردش حدود ۸۰ درصد مشکل این کارخانه حل خواهد شد.

درویشیان با تأکید بر پیگیری مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: یکی از واحدهای تولید کننده لوازم خانگی که بازدید شد خوشبختانه مشکلی در تولید نداشته و تنها تخصیص ارز برای ثبت سفارش و دریافت مواد اولیه می‌تواند مشکل این واحد را رفع و زمینه را برای افزایش تولید فراهم کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات گیلان متأسفانه خصوصاً شهر رشت بحث پسماند بوده که سال‌ها این مشکل وجود دارد، ادامه داد: این موضوع زمینه ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی برای این استان را فراهم کرده و به آب‌های سطحی سرایت کرده که قطعاً این موضوع نیز پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز