خبرگزاری کار ایران

‍ کشف ۲۲ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در کرمانشاه/انهدام باند سرقت و پلمب ۳ مغازه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۷۷

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 22 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه به ارزش حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان پس از اطلاع از نگهداری و خرید و فروش گوشی های مسروقه در برخی موبایل فروشی های کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از 4 واحد صنفی 22 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال می رسید کشف شد. 

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: کاراگاهان در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند زورگیری و مویابل قاپی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه تحقیقات از اعضای باند زورگیر و موبایل قاپ ادامه دارد، گفت: تاکنون مالکان 12 دستگاه گوشی مسروقه شناسایی و تلفن همراهشان به آنها پس داده شده است. 

 وی همچنین از دستگیری 4 نفر از افرادی که اقدام به خرید و فروش گوشی های سرقتی می کردند خبر داد و گفت: در این راستا 3 واحد صنفی نیز پلمب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز