خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت گلف استان خبر داد؛

برگزاری مسابقات مینی‌گلف در پارک ملت مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۱۴

رئیس هیأت گلف خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی‌گلف همزمان با جشن های گرامیداشت دهه خجسته فجر جمعه -۱۷ بهمن ماه- در پارک ملت مشهد با حضور متخصصین و علاقمندان این رشته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، فرهاد مرتضوی نژاد در این خصوص گفت: با توجه به بهبود وضعیت شیوع کرونا و مساعد بودن شرایط جوی این مسابقات با حضور جمعی از ورزشکاران  و علاقمندان این رشته ورزشی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس هیات گلف خراسان رضوی با ابراز خرسندی از استقبال خانواده ها از این رشته جذاب ورزشی تاکید کرد :مینی گلف به دلیل نداشتن هیچ‌گونه محدودیت سنی ازجمله بهترین رشته‌های ورزشی برای خانواده هاست و با توجه به شرایط حاکم بر این رشته ورزشی در بوستان های شهری می تواند موجب همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی شود.

وی همچنین از پیشبینی ها و پیگیری های به عمل آمده به منظور تجهیز و افتتاح زمین مینی گلف در مشهد و چند شهرستان دیگر خبر داده و افزود: امیدواریم تلاش های صورت گرفته هرچه زودتر به ثمر نشسته و جامعه فرهیخته گلف استان تا پیش از پایان سال شاهد افتتاح زمین های استاندارد با امکانات به روز باشند.

علاقمندان می توانند ساعت ۱۰ صبح جمعه با حضور در پارک ملت مشهد(درب آزادی) از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات این رشته جذاب ورزشی باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز