خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان گیلان خبر داد؛

تشدید برخورد با گردانندگان تورهای غیرمجاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۰۶

معاون گردشگری استان گیلان از تشدید برخورد با گردانندگان تورهای غیرمجاز در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،حمیدرضا آذرپور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه اجرای تورهای گردشگری همچنان ممنوع است و پس از اعلام ستاد کرونا استان مبنی برعدم صدور مجوزهای تورگردانی برای هیچ یک از دفاتر خدمات مسافرتی مجوز برگزاری تور صادر نشده است اما همچنان شاهد برگزاری تورهای غیر مجاز در استان هستیم.

آذرپور افزود: از آغاز نیمه دوم سال جاری تا کنون با حدود ۴۵ تور غیرمجاز گردشگری برخورد شده است که اغلب این برخوردها به شکل تذکر بوده و پرونده عوامل برخی از این تورها نیز به مراجع قضایی ارسال شده است.

آذرپور با اعلام اینکه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین سلامت هموطنان در اولویت نخست برنامه‌های این اداره‌کل قرار دارد گفت: از این هفته برخورد با برگزاری تورهای غیرمجاز تشدید می‌شود و نیروی انتظامی و پلیس امنیت اخلاقی نیز در طرح برخورد با تورهای غیرمجاز همراه خواهند بود.

معاون گردشگری گیلان در انت‌ها افزود: افراد سودجو با تبلیغات و جلب توجه گردشگران به بهانه عرضه خدمات ویژه و عناوین جذاب بدون داشتن هیچ‌گونه مجوز قانونی اقدام به اطلاع‌رسانی تورهای خود خصوصا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که این امر مشکلات متعددی برای مسافران و گردشگران در پی دارد. از این‌رو ضروری است گردشگران پیش از دریافت هرگونه خدمات نسبت به دارا بودن مجوزهای لازم این گروه‌ها اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز