خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز زن ؛

چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگری در استان هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۵۶

چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر در سراسر کشور به ‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در ۴ رشته ورزشی دارت ، پتانک ، شطرنج‌ و طناب زنی برگزار شد.

فرشید اوسپید رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا  از هرمزگان، اظهار کرد: چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر در سراسر کشور به ‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در ۴ رشته ورزشی دارت ، پتانک ، شطرنج‌ و طناب زنی برگزار شد.

وی عنوان کرد: حدود ۲۰ نفر از بانوان کارگر ورزشکار به المپیاد راه یافتند و در سومین دوره مسابقات کارگری مقام سوم را کسب کردند. 

اوسپید عنوان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا ، افتتاحیه المپیاد بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: امید داریم که بانوان کارگر ورزشکار استان هرمزگان به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. 

اوسپید افزود: مهم‌ترین چالش هایی که در گذشته ورزش کارگری وجود داشته ، عدم برنامه ریزی در این زمینه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با دارا بودن پتانسیل های مالی و ظرفیت های فراوان ما در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی در حوزه ورزش بانوان کارگر خواهیم بود. 

رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان بیان کرد: ترویج توسعه ، استعداد یابی ، ارتقا سطح کیفی سلامت و ارتقا زندگی کارگری از اهداف کلی ورزش بانوان کارگر به شمار می آید. 

اوسپید گفت: بخش کارگری در تمام دنیا مهمترین شاخصه های توسعه است و هر کشوری یا استانی که زمینه های مساعد را برای ارتقا ورزش کارگری فراهم کند ، توسعه یافته است.

وی گفت : اگر کارگران با روحیه و‌جسم سالم به فعالیت شان در محیط کار ادامه دهند ، این کار سبب افزایش بهره وری در مجموعه اش خواهد شد.

انتهای پیام/
فاطمه درویش پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز