خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبر داد:

بهره برداری ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان سپیدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۱۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: همزمان با دهه فجر ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان در شهرستان سپیدان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، شش طرح عمرانی در حوزه های مختلف خدماتی، آموزشی، کشاورزی وگردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان با حضور عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در آئین افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان سپیدان،ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرموده اند هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، اظهار داشت: امام راحل ملت ایران را به ملتی با ارده مصمم ، با انگیزه و پرتحرک و دارای هدف تبدیل کرد.

عبدالرضا قاسم‌پور در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تعداد اقامتگاه های بوم گردی در استان فارس تصریح کرد:در ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر وامید استان از  اقامتگاه بوم گردیبرخوردار نبود  اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حمایت دولت تدبیر امید امروز  تعداد 158  اقامتگاه بوم گردی در استان فارس وجود دارد که 30 مورد از این اقامتگاه ها در شهرستان سپیدان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس مسئولین را موظف به حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف به ویژه در حوزه صنعت گردشگری دانست وافزود:افتتاح اقامتگاه های بوم گردی ضمن ایجاد اشتغال باعث تقویت فرهنگ بومی ،محلی و  رشد و رونق در روستاها می شود.

این مقام مسئول در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بحران کمبود آب در کشور،حمایت از طرح های توسعه کشت های گلخانه ای را از سیاست اصلی دولت و زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد وافزود:در شهرستان سپیدان در حوزه توسعه گلخانه با همکاری بخش خصوصی تلاش های بسیار خوبی انجام گرفته که قابل تقدیر است.

قاسم‌پور با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی انقلاب بزرگی در کشور بویژه در استان فارس شکل گرفته است:انقلاب اسلامی با هدف محرومیت زدایی و توجه به فقرا شکل گرفت و دولت تدبیر امید نیز از ابتدای کار خود تاکنون توجه به روستاها را در دستورکار خود قرار داده و در حوزه آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و برقراری عدالت اجتماعی در روستاها تلاش زیادی داشته تا روستاییان عزیز در روستاها ماندگار و از مهاجرت به شهرها جلوگیری کند .

گازرسانی به روستای کومهر که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده از جمله طرح‌هایی بود که در این سفر به بهره برداری رسید که به گفته معاون استاندار فارس از آرزوهای دیرینه مردم در این منطقه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز