خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

حریق گسترده شرکت تولیدی لنت ترمز در کاشان / حادثه ۷ مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۶۱

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید لنت ترمز واقع در شهرک صنعتی راوند، نیروهای آتش نشانی را برای مهار حریق به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایلنا از کاشان، رخداد آتش سوزی این شرکت تولید لنت ترمز وسائل نقلیه کاشان حوالی ساعت ۱۵:۰۴ دقیقه امروز ۱۵ بهمن به سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی، به سرعت آتش نشانان را از چهار ایستگاه شماره ۱,۲,۳ و ۴ آتش نشانی کاشان ، همراه ۶ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش نشانی و ۲ خودروی تانکرآبرسان و پشتیبانی به همراه ۲۷ آتش نشان را به محل حادثه اعزام کردند. 

روح الله فدائی در این باره اظهار داشت : آتش سوزی در دو سوله مسقف شرکت که شامل اقلامی از مواد اولیه شرکت بوده شروع شد که آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی محل، نسبت به خاموش کردن شعله های آتش اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله ها و شرکت های مجاور مهار و اطفاء کردند.

روابط عمومی سازمان ضمن اعلام اینکه عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی راوند هم در محل جهت عملیات حضور دارند، افزود: این حادثه تابحال ۷ مصدوم در برداشته که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند، ولی کماکان عملیات تا اطفاء کامل و ایمن سازی محل ادامه دارد.

وی در پایان ضمن در دست بررسی بودن علت دقیق وقوع این حریق را  از سوی کارشناسان آتش‌نشانی، از کلیه متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعایت استانداردها توصیه هاو ضوابط ایمنی لازم الاجرا در پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی گرفته و در اولین فرصت، وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز