خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان :

انجام پروژه‌های پارس جنوبی در توان هر کشوری نیست/ باید نگاه ویژه به مردم و کارگران داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۴۹

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه همه کار‌های بزرگ در پارس جنوبی به یمن انقلاب امام است، گفت: کار‌هایی مثل پارس جنوبی از عهده هر کشوری ساخته نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگان، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ظهر امروز در بازدید از فاز ۱۴ پارس جنوبی با بیان اینکه همه کار‌های بزرگ در پارس جنوبی به یمن انقلاب امام است،گفت: کار‌هایی مثل پارس جنوبی در توان هر کشوری نیست و فقط چند کشور توانسته اند چنین پروژه هایی را اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح فاز ۱۴ صد درصد ایرانی است، عنوان کرد: جوانان چه آن وقت که امام و رهبری در جنگ و دفاع مقدس به آنها اعتماد کردند و چه حالا پیروز میدان هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مردم سالاری دینی انقلاب ما به مردمی بودن است و در کل کار‌ها باید مردمی باشیم، ادامه داد:‌ امام چون عاشق مردم بود، مردم هم عاشق امام شدند اگر می‌خواهیم مدیریت داشته باشیم باید مردمی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه ویژه به مردم و کارگران داشته باشیم، گفت: مدیری موفق است که کارمند و کارگر پشت سرش دعا کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان عنوان کرد: باید منصفانه به کار‌های دولت نگاه کرد چرا که کار‌های خوبی صورت گرفته است و سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده است.

فتاح با اشاره به اینکه در شرایط تحریم اقدامات خوبی شده است، افزود:  در این کار‌های بزرگ همه دولت‌های گذشته شریک هستند.

او با تاکید بر اینکه بنیاد مستعفان آماده سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها است، بیان کرد: این بنیاد می‌تواند در خارج کشور کارهای بزرگی انجام دهد.

سید پرویز فتاح در بررسی روند پیشرفت طرح فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی که بخشی از آن به دست پیمانکاران بنیاد مستضعفان در حال اجراست در جمع مدیران، مهندسان و کارگران این طرح بیان کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی آغاز شد و اکنون می‌توانیم بگوییم به هدف خود رسیده‌ایم.

وی افزود: اجرای طرح فاز ۱۴ میدان گازی پارس که از طرح‌های بسیار بزرگ در حوزه نفت و گاز است به دست توانمند متخصصان داخلی در حال انجام است که جرات این کار و چنین کار‌هایی را امام به ما داد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: در طرح‌هایی که شرکت‌های خارجی عهده‌دار اجرای آن شده‌اند اگر در اجرای آن تعلل کنند ما خودمان اجرای طرح را در دست خواهیم گرفت.

 وی عنوان کرد: خوشحالم که طرح فاز ۱۴ پارس جنوبی صددرصد ایرانی است و این بالاترین افتخار است که با تقویت خودباوری و اراده ملی و اعتماد به کالا و کار ایرانی میسر شده است و این رمز پیشرفت ماست.

فتاح بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه به مبانی انقلاب و استقلال فکر کردیم و آن را سرلوحه کار خود قرار دادیم توانستیم کار‌ها را خودمان انجام دهیم و پیشرفت حاصل شد.

وی با تاکید بر اهمیت به نیروی کار و کارگرگفت: مدیر و کارگر و کارفرما و پیمانکار همه یکی هستند و با توجه به مشکلات اقتصادی باید خود را جای کارگر بگذاریم و حقوق آن‌ها را سر وقت پرداخت کرده و با احترام با آن‌ها رفتار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تشکر از دولت، وزارت نفت، شرکت ملی نفت و شرکت نفت و گاز پارس گفت: باید منصفانه قضاوت کرد و در این شرایط تحریمی بالای ۹۰ میلیارد دلار در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده که قابل تقدیر است.

فتاح، طرح فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی را تجلی اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: با اعتماد به پیمانکاران ایرانی و شرکت‌های داخلی اجرای طرح‌ها متوقف نمی‌شود و ایرانی با تکیه بر خودباوری کار خود را انجام می‌دهد و هیچ‌گاه میدان را خالی نمی‌کند.

انجام پروژه‌های پارس جنوبی در توان هر کشوری نیست/ باید نگاه ویژه به مردم و کارگران داشته باشیم

انجام پروژه‌های پارس جنوبی در توان هر کشوری نیست/ باید نگاه ویژه به مردم و کارگران داشته باشیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز