خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد خبر داد:

آتش‌سوزی یک مجتمع فرهنگی در مشهد / نجات ۱۹ نفر از میان دود و آتش

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۱۳

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از حادثه آتش سوزی و تلاش گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای نجات ۱۹ نفر از میان دود و آتش در یک مجتمع فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود ظهوریان با  اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع فرهنگی، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۴۰ آتش‌نشان و نجاتگر به همراه ۱۵خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد ونجات و دو دستگاه نردبان ۳۲ متری و خودرو پشتیبانی تجهیزات را به محل حادثه در خیابان شهید مطهری اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه دوم این مجتمع فرهنگی رخ داده و دود ناشی از این حریق در تمامی طبقات متصاعد شده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه شده بود. بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ضمن مهار حریق، اقدام به نجات افراد گرفتار در محل، شامل ۱۲ کودک، ۶ زن و یک مرد با استفاده از تجهیزات ویژه کردند.

وی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه به ماموریت خود پایان داده‌اند.

همچنین محمد علیشاهی، مدیر روابط‌عمومی اورژانس مشهد نیز با تأیید این خبر گفت: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵ پنج دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و تکنسین‌های اورژانس ۱۳ نفر را که دچار استرس، شوک و دودزدگی ناشی از حادثه شده بودند را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل کردند که خوشبختانه مصدومیت افراد جدی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز