خبرگزاری کار ایران

فرماندار فلاورجان مطرح کرد:

توسعه صنعت سیمان با وجود تحریم ها/ مشکلات اقتصادی سد راه صنعت سیمان نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۶۳

فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: هیچ مشکلی از جمله مشکلات اقتصادی نتوانسته راه پیشرفت را در شرکت سیمان اصفهان سد کند و همچنان شاهد رشد روز افزون این مجموعه در بخش سیمان هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی ساعدی در حاشیه مراسم افتتاح طرح های صنعتی و محیط زیستی شرکت سیمان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تحریم ها، شرایط کنونی همانند هشت سال دفاع مقدس است با این حال در شرکت سیمان اصفهان دستاوردهای خوبی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی کسب شده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 30 میلیارد تومان طرح در نیمه بهمن ماه در شرکت سیمان اصفهان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.  

افتتاح پروژه های سازگار با محیط زیست

مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان نیز در آئین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: شرکت سیمان اصفهان از نخستین کارخانه های سیمان در ایران است که در سال 1334 به همت شادروانان علی و حسین همدانیان به ثبت رسید. 

حبیب الله بهرامی با بیان اینکه این شرکت از ابتدای کار تا کنون 6 مرحله توسعه را از سرگذرانده است، اضافه کرد: با تلاش همگانی  تولید کلینکر در سال 1337 از 200 تن در روز  به 3200 تن در روز رسیده است.

افتتاح بگ هاووس سرد کوره 500 تنی 

مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان با بیان اینکه تحریم های ظالمانه نتوانسته موتور محرکه این صنعت رامتوقف کند، اظهار کرد: با تمام مشکلات امروز شاهد افتتاح، نوسازی، و آغاز عملیات بخش های مختلفی در این شرکت هستیم .

وی از افتتاح  کوره 500 تنی بگ هاووس این شرکت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان خبر داد و گفت: علیرغم وجود سیستم غبار گیری سیلیکونی در سردکن کوره 500 تنی، به منظورارتقا وضعیت زیست محیطی و ارتقا راندمان غبار گیری، این پروژه  برنامه ریزی واجرا شد.

مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان با اشاره به افتتاح طرح ارتقاء بگ هاووس شاخه 222 کوره 2000 تنی این شرکت تصریح کرد: این پروژه در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی و با اعتباری بالغ بر 570 میلیون تومان اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت بگ هاووس 35 درصد افزایش یافته که علاوه بر بهبود راندمان غبارگیری، افزایش راندمان تولید را نیز در پی داشته است. 

نوسازی و بهسازی تجهیزات خط تولید

بهرامی با اشاره به ضرورت نوسازی و بهسازی تجهیزات خط تولید خاطر نشان کرد: برای تحقق این هدف عملیات احداث خط بارگیری فله ایی با هزینه ایی معادل 750 میلیون تومان، ساخت و تعویض نازل های مشعل کوره ها با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد تومان و بازسازی سنگ شکن هیشمن با هزینه ایی معادل 550 ملیون تومان انجام گرفته است.

آیین افتتاح از 6 طرح صنعتی و زیست محیطی شرکت سیمان اصفهان و همچنین آغاز عملیات اجرایی 3 طرح دیگر با حضور مسئولان استانی در منطقه فلاورجان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز