خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اختلاف بین مسئولان موجب ناامیدی مردم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۲۶

استاندار قزوین گفت: اتحاد و انسجام در تقویت اقتدار ملی، بسیار اهمیت دارد و مسئولان باید بر طبل اختلاف نکوبند چرا که این مسئله ناامیدی و یأس مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در آیین افتتاح طرح آبرسانی به شهرهای الوند، بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان که به مناسبت دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: اختلافات بین مسوولان مردم را ناراحت کرده و آنان را از نظام و ارزش های آن دور می کنند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به وحدت و یکپارچگی بین یکدیگر، افزود: البته انسجام و وحدت خوبی بین مسوولان در استان قزوین وجود دارد که منجر به تسریع خدمت رسانی به شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه شأن ما به عنوان یک مدیر و مسئول خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم است، خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و موهبت الهی است که نصیب مدیران شده و باید از آن به خوبی استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: تحریم ها مدیریت کشور را با چالش های زیادی رو به رو کرده و دولت در این فضا با عقلانیت و تدبیر سعی کرده کشور را به گونه ای مدیریت کند که این مشکلات کاهش یابد.

جمالی پور یادآور شد: دولت تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا دشمن به اهداف خود نرسد و امیدواریم هر چه سریعتر از این شرایط عبور کرده و در سایه همدلی و وحدت مشکلات را کاهش دهیم.

استاندار در ادامه با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به چهار شهر شهرستان البرز، گفت: ۸۴ درصد بهره مندی روستاهای استان قزوین از شبکه آبرسانی خدمت بسیار ویژه ای به حساب می آید و باید تلاش کنیم این خدمات را افزایش دهیم.

جمالی پور افزود: خدمات انجام شده در طول این ۴۲ سال به برکت حضور مردم و در سایه وحدت و تعامل بین مردم و مسئولان بوده و این روحیه باعث افزایش امیدواری در بین مردم می شود.

استاندار قزوین برای  بهره برداری و افتتاح پروژه های مهم شهرستان البرز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به همراه معاون اقتصادی استاندار قزوین و تعدادی از مسوولان استان قزوین به این شهرستان سفر کرده است.

افتتاح چمن مصنوعی،افتتاح کارگاه سفال لعابدار، افتتاح شرکت مرزبان صنعت آریان، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی نیمه مدرن و تحویل مسکن روستایی از جمله مهم ترین برنامه های استاندار در این سفر یکروزه است.

شهرستان البرز به مرکزیت الوند دارای ۲ بخش مرکزی و محمدیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز